uppdatering från den stora fina staden: Bräcke. not

"försov" min i morse så jag kunde ta tåget, visste dock inte om jag skulle åka eftersom att jag var hemma igår å hostade hela natten inatt. Nu är jag iaf på skolan, har gjort en bob igen men en kortare verition. heter de så? aja.
  Ska ha lunch om 10 min, kommer få min veggi biff igen som suxx men får hoppas på god sallad.
Sen har jag foto redigering i 3 timmar vilket betyder blogga i tre timmar! yeehaa.

När jag kommer in till stan igen klockan 16.15 ska jag stanna där till 17.30 för då ska jag jobba.. Som vad? Jo en skit jobbig telefonförsäljare som alla hatar, That's me!
Hoppas på att jag kommer sälja nått iaf så jag inte bara slösar mina timmar vid en telefon.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mallan

good luck på jobbet ! :)

2009-11-24 @ 11:06:29
Postat av: pimpXprincess

Uhh, telefonförsäljare verkar sjukt jobbigt! Min kompis jobbade som det och mådde smått dåligt av det :/

2009-11-24 @ 11:29:06
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Ja, han är jättemysig ibland :)



Det låter bra!

2009-11-24 @ 12:36:41
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0