upp å ner, ner å upp



slask: jahap, de e snart December å de e inte äns snö ute, bara massa slask å de SUGER.
Fick dock chansen att göra en snögubbe förra veckan men han dog samma kväll.. Dock snöade det idag, men de blev regn efter 3 min.

Surpuppor: Typ grupper som går ihop å säger "nu ska vi alla va sur på den å den". Vad är de för skit?
man tjänar ju inget på att vara en surpuppa.  De e inte bara gruppsurisar jag tycker illa om, utan surisar i huvudtaget!  Alla kan ha en dålig dag, de fattar man ju. Men folk som har en eller flera dåliga timmar per dag e ju patetiska. 

Arga snickaren: E på reklam nu, bara därför jag skriver det;)  Iaf tycker de e dåligt för att han är ju inte äns arg men iaf. Haha



Slut på året: Det är ju gaanska snart slut på året, det betyder att man kan lägga upp en ny livsplan å ändra mycket man vill ändra på. Visst, kan tycka att "varför ska man vänta på ett nytt år å inte göra de nu?" Men de blir som en ny start åså som gör att det blir lättare.

December: Advent, pyssel, baka, köpa julklappar å massa planering!
jag älskar det, å det får gärna vara lite stress också ;)  Men bara allmän, inte stress i skolan.
å de skulle vara ett plus om det kom lite snö också.

Mathias♥:  Han skulle kunna vara mitt + JÄMT. men ska inte tjata så mycket!
Men jag menar, hur go e han inte?! Är så glad att jag har honom i mitt liv å att jag får dela alla dagar med honom.

suck.. tjatig bild men har inga nya på han:O



Media people: Min gammla klass på Wargen, media lover! Jag är nästan glad att jag inte går kvar, för då är det så undebart att träffa dom de få gångerna jag gör det. Skrattar såå mycket å har så grymmt kul!:D
Miss you guys! Men jag kommer va med er på flaket ♥





tre media brudar. Mia Emelie å Anette




Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Nej, jag förstår inte heller. Inte när man inte tycker att det är gott i alla fall.

2009-11-22 @ 21:51:02
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: anette

MEN JAG VILL VAR MED DIG VARJE DAG SOM FÖRUT :( <3

2009-11-22 @ 21:52:10
URL: http://teenagecircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0