tack malin för prommenaden!

hej alla!
Kom just in från prommenaden med Malin! Vi gick å snacka en massa och mest om HÅR!
Å jag har världens ångest nu för jag VET att jag måste bli mörkare i håret för att inte slita på det lika mycket, visst de sliter, men inte lika mkt som blekning ju.

Vilken färg tycker du att jag ska bli?

Darling ska redigera bilder på mig och byta hårfärgen, får se om jag får bidlerna ikväll, annars kommer dom imorgon!   ♥

 

Nu ska jag kolla på bonde söker fru,  hur kan jag tycka alla såna serier e så bra? haha


Kommentarer
Postat av: mira

HAHA! (a)

brukar också kolla på sånna serier xP

Dem är ju bra (a)

xD

2009-11-04 @ 20:07:45
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/
Postat av: MALLAN

ÅNGEST elleR?;D Tänk på ditt stackars håår! bli brunett emd mig nu;D<3

2009-11-04 @ 20:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0