svullot e tillbaka

stronger then a warrior!

Har tittat på film, ätit gott å myst!  drack till å me glögg! Riiiktig mysfaktor på hög nivå:)

Imorgon blir de 40års fest, ska hålla mig från drickan men en öl till maten e inte farligt. åså välkommsdrink, å en efter drink, å nåra mellan. NERÅ. skoja, huhu! Ska tare väldigt lungt, vet att jag ine alls mår bra av SKITEN. japp SKITEN  för de e vare e.

Imorgon vill jag ner på skoaffärn i bålsta å kolla på de snygga billiga fest skorna. Finns så mkt där!
Va in en snabbis idag men skulle vela spendera lite mer tid med mina älsklingar! haha


Nu är det sov dax,  ni kanske får en bild på min outfit imorogn inför festen:)


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Låter mysigt med film och så :)

2009-11-28 @ 11:38:19
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: I studion eller när dom var ute och spelade? :)

2009-11-28 @ 11:47:16
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0