snabb uppdatering innan ja går!

Min pappa kom just hem nu när jajg satt å åt och gav mig en såndär reflex plastficka som man har busskortet i.
ja typ, eeh tack?  Sen såg ja att de va ett busskort i de.

I fredags blev jag ju ner skvatt av en buss, som f*n! Å dom gjorde ju inget åt de, s´dom skulle betala kemtvätt men vem bryr sig om ett par mjuk brallor? Så min papps va dit idag å pratade med dom och visade bilderna jag la upp här i fredags. Sen pratade han lite med dom, lite vett som man kan kalla det, å ja fick ett busskort!
jag vet dock inte vad det är laddat med, men de ska jag kolla upp i veckan ;)


De e alltid bra å ha en pappa som ser ut som lilla fridolf!



Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Fan vad schyst att du fick ett busskort! :)

2009-11-09 @ 19:20:14
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-09 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0