sitter på skolan

hejhej. Sitter på skolan just nu ja. Har estetiskt val, foto redigering.
Har just vart ute å fotat en massa som jag skulle redigera nu, men de går inte att föra över bilderna till datorn!
Skit störigt men ska be lärarn om hjälp när han kommer tillbaka.
Nu fick jag ju en massa tid till datorn då :)

Idag blir det ju en rolig dag i alla fall.  Ska tona Fridas hår klockan 3, sen middag efter det å sen kommer mamma å Malin som  vill bli ompysslade :)

Själv har jag färgat min lugg idag! Finfint ! Rubina fixxade det på mig, å sen klippte Emma av en bit av tugummi håret mitt. Å det känns mycket bättre redan.  Har ju lite löshår i så det skada inte att klippa av de medans.





Kommentarer
Postat av: Mallan

va super skönt och vart jätte nöjd med frillan !:D TACKAR så mycket! :) Verkar verkligen som att du har hittat rätt i skolan iaf,passar dig verkligen!

2009-11-10 @ 21:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0