något litet extra!

har färgat mina ögonbryn och satt på svarta lösnaglar nu ikväll, känns ju alltid kul att göra något litet  extra! =)
  mina naglar växer typ inte, å när dom väl e långa(vilket inte e ofta alls), så  e dom  as tunna å svaga så om går bara av = (  så lika bra att ha lösnaglar =)

jag ska ge ett löfte nu, om jag byter salong kommer jag tona mitt hår med poppy red i vinter!
Så vad hoppas ni på?, att jag stannar på salongen eller att jag byter? ;)


 
mitt hår e så perfekt på bilden!  puss på de asså heeelt oredigerat hår,jummy

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Fin bild! :)



Svar: Jaa, visst är han supersöt? :D jag har inte träffat honom sedan vi lämnade bort honom, så nu har han ju blivit stor. Jag vet inte exakt hur stor, men hans brorsa finns ju kvar här och det gör ju att jag har en liten uppfattning i alla fall. Hehe!



Oh okej. Vad räknar du som lite utanför då? Något speciellt ställe? :)

2009-11-05 @ 21:55:45
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Hehe okej. Jag har aldrig varit där eller i Bålsta, så jag vet inte. Men det räknas väl som Uppsala?

2009-11-05 @ 22:00:01
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: MALLAN

Att du byter hårfärg! skit i tanten i salongen ! haha:D Och jaa vääääldigt fint hår sandra!

2009-11-05 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0