myser i sängen

skulle just göra ett inlägg med bilder sen igår, men eftersom jag sitter på bärbara så går de inte så bra, de tar lång tid för varje bild osv så fixxar det nån annan gång, men bilder kommer!
Sitter iaf å lyssnar på sigur rós å äter glass, bad amthias om en liten skål men fick mycket.. äter dock upp allt ndå såklart;)     vet inte vad som händer idag. Ritha å hennes mamma Marita är på guldfynd å handlar eftersom att hon fick as mkt presentkort där igår på festen, över 8000kr! Klart man handlar då;)
Sen ska vi köpa svull mat tror jag, de e iaf sagt då.  Dock e jag as sugen på bro sallad å hallumiost.

Jag och Mathias ska iaf på ICA sen å köpa lussekatter pepparkakor och glögg eftersom det e 1a advent.




nu ska jag kolla efter mathias å mysa med han!

Kommentarer
Postat av: MALLA

glass på vintern går ju inte :D ! Längtar efter bilderna !!!:D

2009-11-29 @ 16:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0