me today

Såhär såg jag ut idag!:) Fast hade utsläppt hår.
Känndes väldigt mycket som jag! Oftast nu för tiden så känns det som om jag tappat bort min stil och vet inte hur jag ska klä mig för att trivas.  Men idag gilla ja de.

 

Linne: Carlings 150:-
Skjorta: Carlings 500:-
Skinnbyxor: Gina Tricot 300:-
Sjal: Swedenrock 70:-
Skärp: snodde av hjärtat

MEN!, när man kommer hem så kall och trött som jag så byter man såklart till en mysigare klädsel.



tröja: HM, men jag köpte den på loppis 10:-
byxor: LÅnat av Denize, hehe.
Strumpor: Mitt absoluta favvo plagg nu för tiden, raggsockar som mormor gjort såklart:) ♥

Kommentarer
Postat av: - Desiree, shoppingbegär& inredningstankar ♥

Ja jag vet inte riktigt vad man ska tro, tror ingen av dessa två är riktigt äkta rakt igenom. Mig gör det samma - känner de inte :)



Ja jag älskar det namnet och eftersom det bästa som finns (i min mening) är just musik så passade inte inget annat bättre änn just Melody! jaa jag älskar också annorlunda namn :)Heaven är riktigt fint det med - Lycka til!

2009-11-12 @ 18:58:24
URL: http://desireej.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Ja åh, raggsockor är så jävla underbart! :D



-



Svar: Tack söta du!



Små bröst är fint ju. Stora bröst är jobbigt och opraktiskt som fan. Det är svårt att hitta tröjor som passar, för antingen sitter det för tight vid brösten men bra vid midjan eller bra vid brösten men slappt i midjan :/

2009-11-12 @ 19:12:30
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0