jul-kul!

har kommit hem från marknaden å ätit middag.
Jennfier har ju kommit hem från thailand nu å ja träffa henne där, så kul!
Vi snacka massa å mös, hihi:)  De va inte så kul där.. trodde de skulle va mkt mera saker att kunna köpa i julklapp osv men det vare ju inte! Men kom iaf hem med två julklappar å en kramkompis som jag fick av kusin emelie!

kom hem med två sånna. En till Mathias familj å en till mamma (så jag också har en hemma)
det var jätte bra pris! Har kollat efter en till Mathias familj å hitta på hobbuboden för 100kr.
Nu fick jag två för 100!




Kommentarer
Postat av: anette

MEN NÄÄÄÄ :(

2009-11-22 @ 19:48:02
URL: http://teenagecircus.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Duktig vet jag inte om jag vill kalla det, men... tack! :)

Jo, men kul kan man ha ändå!

2009-11-22 @ 21:18:28
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch

2009-11-22 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0