kära kusin!

sitter just nu och chattar med min kusin, hon som e i thailand.  Just nu ere kväll där och dom ska ut å äta middag för klockan är halv 8 på kvällen där. Åså skarom sova tidigt, VARFÖR?! jo, därför dom ska på elefant ridning imorgon!
Fatta va kul!  Å hon e så go, hon satt å tänkte på mig idag att ja måste åka med henne dit i framtiden, för vi skulle vart ett sånnt bra TEAM! å ja håller med, så jag bara längtar tills jag gått ut skolan å kan åka iväg med henne ♥
(om jag inte kan göra det innan om jag har tid å pengar vill säga)

fick denna söta bild av henne:D  Alla apor gör typ så på stränderna. fatta kul!




hon ska ha spö..


Kommentarer
Postat av: Lina

Så mysigt det ser ut!! :D

2009-11-05 @ 14:42:05
URL: http://panil89.blogg.se/
Postat av: mallan

hahahahahahaha men sandra du är ju där med henne?? :O

2009-11-05 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0