jag e värsta hemma mamman

hejhej!
ja vaknade vi 12 idag när mamma och pappa kom hem från fjällen. Åt en frulle med dom å sen duscha jag.
   Har städat hela badrummet sen helloween för de syntes verkligen att de vart ett gäng med tjejer där (hahaha)
Nu har jag iaf bakat äppel kaka som jag ska bjuda Denize å Jimmy på, för dom ska komma förbi en sväng, Gud va kul!:D   Efter middagen ska jag å mamma på core. Känns vädigt bra för jag har bara suttit inne och vart fet under lovet som ni lär sätt på bloggen, haha. Så nu ska jag ta tag i de igen, å imorgon blir det spinning!:D

Nu blire till att dammsuga, de ser ut som att hösten är hela vägen in i huset.

 


Kommentarer
Postat av: Linn

vad gott med äppelkaka ;D

2009-11-01 @ 15:39:22
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0