jag bjuder!

jag har tagit en, ja vad ska man säga.. oskuld idag! För första gången i mitt liv så åt jag en raggmunk! Å de va gott :D har inte testat de förr. Så den oskulden vart ja av med.
   Nu har jag iaf fotoredigering och det e tråkigt. Tänkte ba "yes! då kanj ag designa min blogg!" Men ikke, vi har ju inga bra program här att jobba i, går ju inte media längre så.

Fick iaf lämna in gamla bilder jag redigerat förut för att visa att jag kan redigering, å hittade en del bilder som
är allt utom nya.





hahaha förlåt men fat face!





ja säger som många andra  "de bjuder jag på!"


Kommentarer
Postat av: sannalee

asfin bild 3:dje uppifrån:D:D

2009-11-24 @ 16:16:34
URL: http://sannaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0