hatar bussarna!

ja klev upp halv 10 å gick på prommenad med min vovve, så går vi vid vägen, först kommer det en bil, sen en buss... Bilen åker förbi, svänger ut lite sådär som bilar alltid gör när dom åker förbi. Så kommer den j*vla bussen, svänger ut men bara lite, så den kör på all snö slask i mitten av vägen å ALLT kommer över mig och Nalle som kurar ihop sig till en liten boll!  då hade vi just gått, så de blev en lång prommenad SKIT BLÖT.
Men inte nog med det.. När jag kommer ner på vägen igen och ska hem så kommer en buss igen. Hoppades att det skulle vara en vettig j*vel som körde men ikke, samma sak igen!!!
 
Blev as irreterad å ringde pappa å sa "Bussen får inte skvätta på en va?!?!" Å ikke får dom det.

Så ja skulle ringa stadsbussarna och klaga men hitta inga nummer, så de blir en insändare till tidningen istället.
DAMN I'M GOOD



Kommentarer
Postat av: Mallan

HAHAHA, tänk att man nästa alltid åfr sig ett skratt när man läser din blgg ;D hahahah! näe men sry, synd o dig;)

2009-11-06 @ 11:43:04
Postat av: pimpXprincess

Haha det är bra, låt dom inte jävlas!



Svar: Varken eller faktiskt. Jag är arbetslös... ungefär.

2009-11-06 @ 13:37:58
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0