handlat i helgen

här är de få sakerna jag kpte i helgen:)
jag gillar att lägga ut bilder på mina ny inhandlade saker, men hur ska jag kunna göra det nu när jag ska köpa massa julklappar?=O

vitt paket papper och snören från rusta. 30:- tillsammans



tomteluva STOOOR  50:- IXO house


halsband till min "40års kalas outfit" 29:- Gina Tricot



hårband med rosett 60:- Monki

Skulle ha den på 40års festen också, men den va lite för stor för mig ,så ska byta imorgon till en mindre


Ikväll börjar paradise hotel! Ska ni kolla på det?
å förresten!!!! Visste ni att  MIN KSUIN SKULLE VARA MED DÄR? rubina som vart med i bloggen ett ar gånger.
hahaha! men, hon åkte inte iväg.


Kommentarer
Postat av: Rosida ♥

Snygga grejer!



Fin blogg. :)

Ha det bra! ♥

2009-11-15 @ 20:13:15
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0