god morgon!

det är ju de minsta jag kan säga nu. Shit vad jag är trött! Kommer stå och gäspa idag i salongen tills hon slänger ut mig, haha! men jag ska klara av dagen eftersom jag har så mycket att se fram emot.

Jag har inte vart på salongen sen mina två nyaste tatueringar så jag var tvungen att tänka mycket när jag skulle välja kläder i morse. Hon säger att jag inte ska ha ull kläder för de fastnar mycket hår i de, sen ska jag inte ha fööör annorlunda (tänker jag) eftersom att handledaren inte tycker om det. Jag tänker också på att jag inte ska visa tatueringarna för mycket åså får jag ju inte ha piercingar. + att sen ska jag på anställnings intervju å efter det, BIO. Så måste vara bekväm också.

haha, allt detta ledde till svarta tights å en leopard tröjja med båthals och trekvarts armar vilket gör att man ser en bit av alla tatueringar, jag misslyckades totalt!:D

den outfinten, men bilden är inte sen idag.




Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Så söt!



Men ja, lite misslyckat att alla tatueringar syns lite. Haha ;)

2009-11-13 @ 11:06:30
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0