glad tjej sandra!!

shit alltså, nu slipper pojjken ha mig som en urmutta runt sig helatiden, vet ni varför? JO
för han ska sluta snusa! från å med nuuuu.. no more SNUS, life is too goooood ;)
Han ska få pengar av sin pappa, bra hälsa å en glad tjej som tycker han e fräsh. De e väl bättre än att snusa? Yes.
Hoppas han håller det bara....


Har iaf kollat på film idag, inte köpt nå gulakatter eller nå som vi skulle!menmen, ska fira 1a advent hemma imorrn kväll när jag kommer hem. 


Nu ska jag lägga mig med mathias, snusa på han lite å antagligen kolla på scrubs.


Å DEN SOM VILL KAN FIXXA MIN BLOGG DESIGN.
suck..


älsklingen och jag på festen igår

Kommentarer
Postat av: mallan

gullungar

2009-11-30 @ 09:49:30
Postat av: l

ni är så fina :)

2009-12-01 @ 14:55:43
URL: http://lottatrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0