fars dag

min bror e störd, han har nå fel, men han e kul:D

God morgon, de va min bror som skrev lite i bloggen... -.- Men, han sa de bäst själv!

Idag är det i alla fall farsdag å jag hade helt glömmt bort det! Så sen ska jag baka nå gott å så ska vi fira pappa.
Haha, han kommer få jätte tråkiga presenter, men ndå.

Idag skulle ju jag gå på friskis å svettis med emelie men ikke, jag e för sjuk och har för mkt viktigt i skolan denna vecka så jag kan inte missa de å va sjuk. Så, jag har inte tränat nu på typ två veckor. Haha! SÄMST
Men sen kan jag iaf super träna när jag e frisk. get the summer body!

Kanske ska ta en kort prommenad med mamma sen bara för att komma ut, men egentligen borde jag inte göra det för min egen skull, men en prommenad kan ju inte vara så farligt? (A)

Nu blire frulle för hela slanten:D ♥

Kommentarer
Postat av: asfghjurtdf

puss på dig

2009-11-08 @ 13:15:42
URL: http://viktoriaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0