massssa hår

har just kollat klart på tv med familjen. Kollade inte på oskyldigt dömd utan de blev något som typ hette mordet istället. De verkar bättre :) Persbrant kan man kolla på sen med hjärtat.
Bilderna på mig i olika hårfärger kommer upp imorgon då jag ska ha massa tid över, eftersom jag ska vara hemma. Låg och hosta så jag höll på att kräkas i soffan, å de var ju inte så kul, å tror inte Irene skulle uppskatta om jag kom så till salongen så jag håller mig hemma. Får jobba dubbel pass framöver.


Har inte så mycket att göra nu så sitter och kollar min bilddagbok. Å shit va sugen jag blev på ett gammalt hår jag haft.  Lägger upp lite varianter av de ja haft, (om ja hittar mkt så klart..)






kan ju inte säga att jag gillar alla frillor nu, men under tiden gjorde jag det.
vissa tänker man lixxom, hur kunde jag se? å fattade jag inte att mitt hår va förjävligt?
jaja, man ville ju leka lite:)


nu är det daxx att sova, och sova ut.




Kommentarer
Postat av: ROSIE

haaha tack för frågan :)



gillar 8:an där du har rött läppstift!

2009-11-04 @ 23:21:42
URL: http://tjugominuter.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Haha jo, det är ju sant. Det hade varit katastrof om det bara slutade växa! Hehe.



Kan du inte köpa röd sprayfärg och testa ha det en dag bara då? Bara för att se, menar jag. Då lär du ju känna om du är "redo" ;) haha!

2009-11-05 @ 09:07:46
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Oj, då kanske du borde satsa på att färga bort det trots allt? :/ Haha ja, det är mer nackdelar än fördelar.

2009-11-05 @ 11:29:42
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0