dogglas!

JAG VILL HA BLOMMIG FALUKORV TILL LUNCH, MAMMA!

nä, de vill ja inte. Men de e iaf vad alla komer få idag på lunchen, körrv å permos!
Jag komemr väl få falafel, mmh. Som vanligt då!
aja.  Jag har iaf inte kommit på något att skriva om som Novell. Vill hälst skriva om en värklig händelse
som kan va kul att läsa om, men till slut kommer det bli så att jag hittar på nå pjoll!

Har suttit på google å kollat på massa hundar. Jag får ont i magen när jag kollar på dom för dom e så söta!
Darling, jag vill ha dom alla i julklapp!


Staffordshire bullterrier


pomeranian


shar pei


akita


mops


chow chow


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Åh, hundar är underbara! :)

2009-11-16 @ 16:34:36
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0