BRÄCKE

kom just till skolan, satt å sov på tåget så nu tror jag att min nacke ska gå av. Har jätte ont i den och hade det redan då jag vaknade. Har även jätte ont i halsen, kunde knappt svälja fil i morse.
    Nu sitter jag och väntar på Rubina och Emma, om dom e här idag. De blir kul att se, haha!

Idag blir inte den roligaste dagen, ska ha kurator samtal i klassen, sen frisör. Tar 13.30 bussen hem, hälsar på foket på Media å sen "äta" på stan med Anette. Har bara 20 kr så det blir inte mkt till mat.
Sen börjar jag iaf jobba klockan halv 6. Ska lära mig hur man göra nu, haha. Sen slutar jag 9 också -.-
Å väl hemma måste jag göra två frisör uppgifter som ska in på torsdag. URK.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0