beteenden

jag e så less på vissas beteenden. Ger igen för att "en gång va hon dum mot mig" & "hon frågar inte om jag vill vara med, då slutar vi fråga henne". Detta e en stor anledning till att man slutar höra av sig till kompisar för att dom snackar sånn skit bakom ens rygg, och vad tjänar det till? Dom mister bara en bra kompis men själv har man bara chansen att hitta något bättre.

jag säger inte att detta beteende krätsar runt mig, eller gör de det? "Kanske"
Det är iaf en av andledningarna till att jag sitter hemma ikväll,och att några andra jag vet också gör det.
De e tragiskt, men det är sant.  Varför är det så? Å varför är det ingen som görnågot åt det?



nejnejnejnej!
jag känner inte så, men ville bara rita upp hur kanske andra känner.

I love to be home!
Sitter ju å myser med mamma å pappa med massa gott, varför skulle jag lida;)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv,, Vad bra!: D

Det är bra med mig med :)

Vad gör du?



Rösta gärna på mig här http://amandavardet.blogg.se/2009/november/finalister-i-veckansblogg-ar.html?_tmp=b40b356d8e341b85647ea70cd2589f008ed57215 , jag är nr 4. Det hade varit jättesnällt! :) <3

2009-11-06 @ 22:28:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: lotta

fan vad bra skrivet! jag sitter också hemma med mamsen och svullar järnet, härlig ;D puss på dig

(ps, inte roligt så mycket som du skrattar åt min bild ;) ds)

2009-11-06 @ 22:38:07
URL: http://lottatrolle.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Det är trist hur vissa människor är funtade :/



Svar: Hehe okej. Jag har gillat honom från början och tycker att han verkar ashärlig både som person och som artist. Däremot är han inte en Idol, för han är för egen. Och det gillar jag! :)



Hehe okej. Det låter ju som något kul i alla fall.



Haha precis. Du och jag får kirra långt hår nu när alla blir korthåriga ;)

2009-11-06 @ 23:06:24
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Mallan

hm jag förstår dig till 100 %... sjukt dum beteende och jävligt fjantigt..

2009-11-07 @ 00:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0