bakis...

urk. I hate to say this, men jag e bakis som f*n.

Badade tunna med Denize Jimmy och Mathias igår. Fick en öl av mamma som vart två å bla bla bla.. Ni förstår?
aja.. De sluta med att jag hängde upp mössan på min "smyckes hand" i rummet, bad mathias om ett glas mjölk (BLÄ) å låg och skaka av cidern å champisen.   Jag vet att jag alltid mår så dåligt av sånna drycker, men ändå dricker jag det! dum ass.                               även att jag tog av mig badtrsorna i tunnan å försökte få mathias att byta med mig...

Iaf, Mathias sa att vi la oss efter tre, å ja vakna runt 10 as pigg. Nu ska jag göra mig nå å äta, min bakis mage behöver verkligen det.

Å jag kan komma med en GLAD nyhet!!! DET SNÖAR!
åså ska jag och mathias på julmarknad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0