as I say!

okej, jag bara måste eftersom att alla andra gör det å har fel åsikter.
Hiss å Diss, men på mitt vis ;)




Djurens rätt:
Djurens rätt är ett klart tummen upp moment! Vad gör man inte för djuren lixxom?
Förstår mig inte på dem som inte tycker om djuren och gör det dåligt för dom att leva.
Så ställ upp för djuren för f*n! Å skänk lite pengar osv vetja.
Du kan ju även bli fadder till en panda, tiger eller något annat gulligt djur som behöver DIG!

Kärlek:
Det ligger på toppen! kärlek är så underbat och jag vet inte vad jag skulle göra utan det.
vad skulle jag göra utan att ha någon att tänka på under dagarna och att mysa med på helgerna?
Ha någon som man älskar som älskar en tillbaka. I love it!

MAT:
Jag älskar mat. Shit vad mat e gott! Å om man e vegetarian kan man njuta ännu mer av maten eftersom man slipper det såliga samvetet, å man vet att man gör nå bra för naturen samtidigt!



Fjortisar som väljer linje "bara för att":
Stör mig fruktansvärt mycket på fjortisar å iq befriade småtjejer som söker frisr linjen bara för sitt ego
och för att de tänker "men gud va coolt att vara frisör!". Dom tänker inte alls på att dom kan tagit nåns plats som drömmer om att bli frisörer och kämpat för att få komma in. Men ikke, en fjortis blockar ens väg.

klackskor i fel tillfälle:
någon som vet varför man har på sig klackskor men går med sina vanliga i handen ifall man får ont i fötterna?
Inte jag heller...

Värmen nu:
Det är mitten av November och det är ingen snö här! jag blir så arg och ledsen!: (
har ingen lust alls att köpa julklappar och pynta osv nu när det inte är snö. Men man måste ju ndå,
tänk om man skulle vänta till snön kommer, så kommer de den 19e Dec, de skulle ju blitt stressigt!
Och de jobbiga med att det inte är nån snö är att det är så fruktansvärt mörk då! Lite för mörkt.

Piercingar:
WHAT?!, lär ni ju tänkt där, men neerå. Piercingar är inte alls UTE. De e sååå inne, för inne så alla skaffar det.
Förut för mindre än ett år sen vare bara "vi" annorlunda som hade det och ja, de va våran grejj. Men nu känns det mer som om de blitt en fjotis sak att ha mkt piercingar. Man ser ju tex att många fjortisar bli "emo hardcore" också.  ILLA


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Tummen upp!



Jag måste dock kommentera att det är hos WWF man kan bli pandafadder, tigerfadder osv och inte hos Djurens Rätt. Dom har andra djur :)



Men annars var det skitbra!

2009-11-17 @ 23:02:32
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: charlie

läskig

2009-11-18 @ 00:38:39
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0