you love me, you hate me

Idag vakna jag halv elva. Åt frulle å hjälpte mamma på en gång med at städa hemma.
Jag putsade fönstren på hela nedervåningen vilket jag va grymm på;D
Så nu har man tjänat lite pengar.

Efter ett tag drog vi till mormor å morfar men åkte in på kläd dax innan. Å jag hittade en
as söt klänning ni ska få bild på sen:)
Å ja hade så tur, de va ingen lapp på min klänning, så hon i kassan ropade på en annan å frågade
vad dan kostade så svara hon 179:-, MEN, den kostar 359:-  ;)  Så där tjänade pappa en hel del!
SEN drog vi te mormor å morfar på lite fika :)  Väldigt mysigt tycker ja^^,
I bilen hem sov jag hela vägen.

Väl hemma bytte jag om  å drog på en timmas danspass. KUL! å sen tränade jag i gymet å
anmälde mig till spinningpasset imrogn kvart över 6 =) De blir kul att spinna igen.

Nu har jag inte gjort mkt. Iaf fått kryssa av någta av skoljobben jag hade att göra
för jag har verkligen jobbat på den listan nu! Dock e inte allt klart, men de fixxar sig.

Nu tror jag ja ska kolla lite på de, kolla ignom datorn efter bilder till min slutuppgift i mum
och sen kolla på min tavla lite, vad jag ska måla osv:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0