mmm... marabou

Har inte bloggat på länge nu..
De e iaf as skönt med långhelg! Dock är de redan Fredaag så snart e den slut.

I onsdags kom Mathias till mig, vi käka bakadpotatis å mös hemma vid tv:n.
Igår rensade jag rabatten hemma å tjäna lite pengar till srf. :)  Sen åkte vi till
farmor å farfar för farfar fyllde 77! :) Sen va vi på lillänge å köpte saker till srf  :)
Sen idag klev jag upp halv 9 å gick runt ändsjön med mamma å tog massa kort.
På tal om ändar... så har jag världens träningsverk i min rumpa! sjukt ont alltså.
Sen jag rensade igår antar jag:P

Just nu sitter jkag hemma hos mathias.. vi har ätit tacos för en stund sen å
hoppas på att Markus ska kunna fiska ikväll, annars blire till å fiska imorrn:)
Imorrn ska jag även in till stan å va med Anette på Karibu.
Snart kommer mathias mamma hem från turkiet, trevligt trevligt att hon ska komma
hem, AS brun å haft aaaas skön semester.. kulkul.

puss på mattinen, som köpte en marabou till mensiga mig idag<3


12 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0