luktar kiss...

här sitter jag. blöt och luktar kiss!
å det luktar jag bara för att jag e blöt. huhu...
när jag gick till bussen i morse fick jag som tur var skjuds av min granne till stan, sen gick jag
till busstorget ett bra tag och vänta på bussen, sen kom jag på att jag var tvungen att gå
för att kunna ta buss hem osv sen.
Då gick jag ja.. klippte mig  å sen när jag kom ut så åkte bussen just förbi så jag 
missade den å fick gå i ÖS REGN till media.. Å nu fattar jag inte vad jag göra här för jag
ska göra ny musikvidoe för min gick åt heeeelveeeteeeee.. å då kanj ag vara hemma å
jobba med det här igentligen..

Så. VEM vill vara emd i min nya musikvideo? 

å... ig tjejen.

Kommentarer
Postat av: Enita

jag vill vara med(A) om de nu gick haha ! <3

2009-05-28 @ 11:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0