lame, som en lama

Måste bara säga att alla blitt sjukt lame på att kommentera.

Idag har vart en otroligt skön å rolig dag!
På MDK jobbade vi med våra uppfinningar som gick helt ok!
Jag såg Anette å Emelie sitta å lipa till Sagan om ringen, CUTE.
De såg ut som om Anette lipa för nån hade dött, men ikke.

På idrotten hade vi avslppning å massage, mäkta skönt! å ja menar't. Så
underbart skönt med massage! Vill att mammsen ska knåda lite på mig just nu!

Sen, sist men inte minst, 15 min svenska, som vanligt!
Min grupp, Anette emelie cecilia å jag, redovisade vårat
nationella svenska muntliga prov, det vart underbart ; ) MVG! lixxom på en oseriös
tönt film :D haha, shit lixxom.
Lägger ut den straxx.

Övrigt så är det bara 15 dagar tills jag å Mathias åker till sthlm å vidare till SRF!
Fick idag veta att jag har Backstage på Black Tooth å de kommer bli så grymt bra!
Mamma e dock orolig över de, men mammsen.. de årdnar sig!

Ska göra nått arbete som står på min lista, tror ja. Å gå på en prommenad med mammsen å nalle sen.
Imorrn blire skolan från 08.15 - 11.. sen slut! Ska dock ner i badhusparken och kolla på
treornas arbeten, men de tar ju inte flera timmar precis.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0