jorden dissar ytlig människa.

Varför är jag så ytlig? Jag är hemsk.. Usch å fy.
jag vet inte vad jag vill, jag vet knappt vem jag är. Så VAD ska jag veta?
Ska jag veta vad som kommer hända imorgon?,Idag? om två år.
Varför skulle jag veta om jag är äkta. Om allt är äkta.
Jag är inte äkta.. Jag är en hemsk människa.
Varför leva med en som jag? Varför..

Jag sitter hemma i min säng och tycker synd om mig själv,
det är inte mig det är synd om.. det är min omgivning.
Jag sitter här, äter mjölk med blåbär och hallon
för jag smsade mamma att jag och anette åt i stan..
vilket vi inte gjorde. jag vill bara inte ha mat.

Jag vill inte han något. Jag vill inte ha en värld att tänka på
eller ett liv att tänka på just nu. Jag vill ligga i solen
låångt härifrån där INGEn vet vart jag är.
DÄR vill jag ligga. sjäv. flera dagar.

Kommentarer
Postat av: Enita

bby, vi alla är ytliga i vissa stunder,men inser ganska kort efter vad som är rätt <3

2009-05-28 @ 11:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0