imorrn, inatt

nu e jag trött å har ont i magen, för jag har antagligen resefeber :( Jag hatar att åka iväg! Å fast att jag äter åksjukepiller så mår jag skit! I fredags när jag sov låg jag å skaka å hacka tänder hela natten.. å jag vill itne må så skit inatt igen, spec inte när vi ska sitta på en buss i nio timmar imorgon.  Jag ska iaf upp om några timmar, kvart i 6! wei..
Sen åka in te stan å sätta sig på bussen. Huvva vad jag inte kommer må braaaaa..
Å de jag har med mig at äta är en gura drick yougurt å.. en banan!  

Jag vet att ni kommer sakna mig osvosv.. men jag kommer hem :)  som tur e, för er<3

Okej, jag kommer sakna er! så ere bara..
Å när jag komemr ehm ska ni inte vara sura å galna, utan glaá å goa:D
Å peppa på att vara med mig. PUSSPUSSS


SRF, HERE I COME!!!

Kommentarer
Postat av: em

varför inte vara galna , galet är on the plus side!

kommer saknaa dig bullibulli

2009-06-01 @ 00:11:33
URL: http://privatemachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0