i feel so untuched rigth now

lalalalala -laaaa!I can la la laa laa la la ! THE VERONICAS!, de e fan kärlek de!

kom på en grymt rolig sak mathias sa till mig igår när han va,, lite påverkad.
jag satt å kolla på tv så kom han å sa döds seriöst "hurru sandra, tror du att mjölk kan
ersätta alcoholen man har i blodet?" jag bara kolla på han å vart så irreterad på att han va så dum å
bad han dra. haha. fan va ful han e!:P  Han ba som värsta fjortisen "eeh, jaha, jag drar väl då. Men jag
tror att det gör de"
   Så då hade han å jimmy druckit as mkt mjölk iaf. haha! som om de skulle lixxom trycka ut alcoholen
å bli mjölk istället lixxom.  Fan va kul =D

I feel so untouched and I want you so much that I just can't resist you 
It's not enough to say that I miss you
I feel so untouched right now
Need you so much somehow
I can't forget you
Going crazy from the moment I met you

I feel so untouched and I want you so much that I just can't resist you
It's not enough to say that I miss you
I feel so untouched right now
Need you so much somehow
I can't forget you
Going crazy from the moment I met you

Untouched
Uh
Untouched
Untouched
Uh

Kommentarer
Postat av: ANETTE

verooooooniiciassss <3333333 ÅK MED MIGGGGG PÅ KKOLLO

2009-05-03 @ 17:06:22
URL: http://lipstouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0