ÄNTLIGEN!

äntligen!! äntligen en as as as bra låt som vann i år!!
SÅÅÅ VÄRDIG VINNARE! å han e sååååååå söt! helt underbar.
Jag är kär i hans utseende och hans röst. mums pusspå.
jag e så glad att han fick mest tolvor av alla andra som
också är kär i han. Men tjejer han e miiiiiiiiiiiiiin! hihiihihih

NOT. de sög. han sög! hihi


är iaf hos mathias nu.
I helgen har jag haft as kalas! i fredags va jag med Anette hos mig.
somnade rätt fort osv.
igår åkte ja te denize!:D vi hade as mysigt. grillade å kolla på filmer
åså. Kom fram te at vi ska göra as mkt i sommar tesammans.:)
Sen imorse fick vi frulle på sängen, gottigt!
Åså sen fick jag gå te stan för att ta bussen till krokom.
Men jag hann inte äns till stan å mathias hann inte in te stan
från flygplatsen så de va igentligen bara onödigt av mig att gååå.
för jag hopapde på buissen vid z hallen å försökte betala med kortet,
men de va nå fel.. men jag fick åka ndå.

Sen idag har vi inte gjort mkt alls.

17 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: em

äääruuuu duum , han var bääääääääääst!

2009-05-17 @ 19:28:04
URL: http://privatemachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0