FREAK!

Saker jag köpt på sistånde. Å fått.


Fick ett Ed Hardy skärp av min bror :)



Fick även ett par Ed Hardy skor :) Utsidan är den me döskallen, kortleken är insidan.


Köpte döskalle scarf på Swedenrock 40:-


Köpte väska på Swedenrock 150:- dödsläcker


paraply.. kul..  50:- iaf! perfekt att ha i handväskan:)


tre par trosor å strumpor som man kan ha i tex ballerina skor :)
trosorna gick på bara 30:- st! fyndat



var bara tvunden att ha ytterligare en bild på de finaste trosorna:) AS FINA. love


Strandväska 20:-



Köpte ett par Ed Hardy skor idag. Har gårr å drägglat på dom skit mycket
å när jag skulle visa dom för mamma idag så varom på REA! 270:- tidigare pris 900:-!!
å ett plus va ju snygga lådan å sko papperet som jag ska he på väggen i friggan;)


Rött depend nagellack 12.50:- på domus.


OCH de mest värda fyndet tycker ja nästan..
AS SNYGGT linne, köpt på Swedenrock för 400:-


Här snart, en bild på mina ormskinns tights.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0