mmmh yeeah

hade världens utomlands känslan idag bär jag vankade. Var as vamt i rummet å sov i lakan istället för täcke.
klev upp as sömnig å bara satt upp håret i en knut. As nice.
Insåg dock att jag inte va utomlands efter ett tag..

Idag ska jag in te stan å hämta mina nya glasögon som kommit!Spännande.
Sen ska jag nog träffa Jonnah en stund å sen dra mig vidare till Lugnvik till Denize å
hjälpa henne att flytta till stan. WOHO YEEAH.  Det är dessutom bara 6 dagar tills vi åker till sundsvall
och en vecka tills vi går på gatufestivalen. Vi kommer ha grymt kul!

Förresten så hitta jag en body på bikbok som jag MÅSTE ha.. tror jag? jag va lite velig när jag testade den.
Men den e faktiskt snygg. I ena storleken va den för tight i rumpan å den större varen för slapp över magen så jag såg gigantisk ut. Hittade även en jeans body som va fulsnygg som mamma gillade ;) haha.

fick förövrigt 500 kr av mamma igår att leva på några veckor... "wohoo"  men får ytterligare 600 sen igen.

den 8e, om två veckor!!, åker vi på husvagns semester. det komemr bli as kalas! mysigt tycker ja. Kanske tråkigt
men mysigt. å så kommer man inte känna sig tvingad till att ha något att göra.
Nån som har tips på roliga campingar i närheten av sthlm eller i dalarna?

jag gillar rättviks camping i dalarna, tror jag vart där flera år i rad! så vi kan ju hoppas på det :)


Puss mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0