regn regn regn

idag e de piss väder. men de e ok. för då kan man sitta inne å tycka synd om sig själv.
Jag har fått en ny mobil idag! :D en rosa, baby rosa som e as go;) Den laddar nu så ska mysa med den sen.

Just nu sitter jag å chattar med Tuna som ska spela på en kick ass festival i turkiet som jag as gärna vill på!
banden kommer in till scen med BÅT! hur coolt e inte det? Jag vill gååå... 20 Euro kostar festivalen med camping ute vid havet, så sand strand osv. hur coolt som hälst. Om ja vart 18, sa han, att han skulle hitta en billig biljett till turkiet till mig. Men nu ere ju inte så å jag kan bara drömma... Men men de får man ju göra om allt nu för tiden.

Nu ska jag ner å poppa popcorn för jag å pappa ska på Bio. Samma film som jag å mamma såg, sommaren med göran!! Den va så jävla bra så lätt värt att se den igen! Så, vi hörs sen :)



Skriver av mig för fullt men vet inte riktigt vad jag vill få ut av det, en bekännelse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0