morrn

god morgon :)

Vaknade vid elva idag å va skit trött,så ja låg kvar å somna om ett par gånger till halv ett. Sen gick ja ner å åt en skål fil å start. Denize ringde mig å lura mig till att va med henne ikväll, då hon ska va barnvakt! Å jag som inte e sååå förtjust i barn =P  Hoppas de inte e en as jobbig unge iaf. haha.
Nu på dagen ska jag bara ta de lungt för ja känner mig lite sjuk eller så jag bara slutkörd. Har inte vilat på länge nu.
De e bra att det är ganska dåligt väder just för det. Så känner man sig inte tvingad att va ute å ha kul ;)


här e förresten en tröjja ja ska få av Mathias när han kommer hem från sthlm på torsdag.
Vet dock inte när jag ska träffa han å få de å andra grejjer som e mitt å ge han hans saker, men iaf.
(urk, det gjorde ont i magen att skriva så...)


Skit snygg är den i alla fall :) Så ska han ta med ett par skor som e mina som ja fått av Ritha, as snygga röda lackade med väärsta klacken osv, dom e MJAU. Sen bikinin kanske, jag vet inte om inte vill ge mig den mera.. hehe(a)


Funderar på att ta en dusch å va lite ego idag. Var ett tag sen jag tog lite bilder.


puss mjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0