men neeej

klev upp å tänkte. Måste jag till stan? jag kna boka tid på pecas via telefonen. Så, nej.
Jag behöver inte.. Så skulle ja tvätta ansiktiet å fick syn på min töjjning som jag inte tvättat alls.
Så ja skriva loss ringen på baksidan å börja tvätta den, tills jag tappa den å den åkte ner i avloppet.
Så ja, jag måste in på stan. Å jag hoppas att jag verkligen inte behöver köpa en helt ny töjjning...Då blir ja le!

Så jag ska köpa de, å sen gå till pecas. Lika bra de så kan man snacka om va man vill ha å priser osv.
Åså får man träffa Denize såklart:) Lilla Bakis apan.eller bakis grisen.. nöffnöff!

Så nu ska jag äta min frulle å kanske ta tag i de jag måste göra.

Puss mjau



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0