meeen..

här sitter ja.. i gnarp i sundsvall. Så visar mamma på kartan hur jävla nära kilafors ligger!!
å va gör jag här, när festivalen är några mil bort? huvva.. Har missat skita asa bra band medans jag suttit i en husvagn.
Aja, shit happpens..
å ja vet, i förra inlägget skrev ja att ja satt på en kanping.. men ja! de heter CAMPING.  tack malin för att du påpekade det;)
Å jaja, krogen kanske e stängd.. men sen så kommer vi å gör stan farlig! ;D

Just nu sitter vi här i husvagnen å myser. Mats å Birgitta sitter här å snackar skit som vanligt  ;)   sen ska vi åka vidare ner i sverige mot örebro! Där ee de världens coolaste badhus, (så de så). värsta äventyrsbadet! När man är under vattnet å simmar mot en vägg så simmar det hajar mot en!  fett coolt ;D Så dit ska ja! åså på relax, för de har ja inte vert på förr.


Nu ska jag hitta på nå. sitter å kollar på min farmtida tatuering som jag vill göra så snart.. Lucky you nere på magen ;)  fettcoolt. sen så ska jag tatuera över mina fläckar nere på benen å sen blir de över till magen, sidan på magen.
sen min tatuering på armen :)  ge mig pengar!


puss mjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0