home "sweet" home

nu e ja hemma från stugan. Men va gör jag hemma?, urk på burk. Vill bort igen. Alltså skogen e helt okej för mig.. Bara jag slipper va hemma bland massa skitsnack å allt. Å man känner sig så tvingad att ha saker å göra.
 
Vi hr iaf haft en super helg med fiske, en 14 årig pojjk å grisar å kissemissar:D
När ja kom hem körde ja bil, så nu ska jag köra oftare!
Imorgon skare va romantik i mitt liv, står det iaf på mitt horoskåp. Så hoppas på de!
Ska på stråket å käka med nån, hoppas att Denize vill med : )

Senare i veckan ska jag sticka hål på mathias, läskigt.



Å nu har jag äntligen insätt att en av sakerna jag vart så rädd för å hatat mest, är ett av de bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0