funderarn

va ska ajg göra ikväll? å va gjorde jag igår kväll.
Frida Fridell är en stjärna! Hon e fan grymt, otroligt jävla rolig! =D
ja la världens vurpa när ja skulle ta upp popcorn..
sa  te vicky att ja skulle fråga en ful kille om han ville ligga.. så kände jag mig super cool
å as snygg(HAHA) så fråga ja ba; tja, ska vi ligga?*blink blink* han ba; Nääe!
 hehe.. Ajdå.

Jag har lust att göra något kul ikväll också, men de käns inte som om de kommer bli av nå. Så jag kommer
nog va hemma å baka cupcakes :) 


puss mjau

Kommentarer
Postat av: frida

du är grymt underbaaar kvinna!

2009-08-08 @ 12:57:26
URL: http://fridamariafridell.blogg.se/
Postat av: fiffi

jag kan inte sluta flabba, nu kommer jag ihåg det där med popcornen! hahahahhaha det var ju skitroligt! hahahaha åhh <3<3

2011-02-09 @ 12:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0