today

hello hello! 
hade en grymmt rolig kväll igår! slutade dock dåligt när Malin blev utslängd från krogen, men jag följde så klart med henne då!  Vi vet dock inte varför hon blev utslängd, dom sa bara att hon var störande, hmm!! 
åså var hon så söt, när vi väntade på hennes pappa så sa hon ba "jag fattar inte äns vad jag har gjort. jag har inte alls druckigt mycket. Visst, jag är förskyld men det borde ju inte göra något"   haha:D<3
Idag har jag iaf sovit till typ halv elva. Mathias å dom kom å hämtade mig så åkte vi å handla mat å julklappar.
Käkade på donken innan vi åkte hem.... Nu är jag isolerad på Mathias rum för han slår in julklappar till mig=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0