surpuppan sandra, förlååttt

muttrar lite över hur trött jag är ikväll.
har bara stått å sprungit runt hela dagen så jag får vara trött.
 mamma å jag bakar å hon suckar å surar över pengar osv vilket gör mig ännu tröttare.
Ni som läser min blogg vet att jag är en lipsill, å jag håller på att börja lipa nu.
  orkar inte med massa gnäll å tjat runt mig nu, har för mycket att tänka på och klara av.
Å ni som vet, ni suger på att hjälpa till.

fuckyoufuckyoufuckyou jag e sur. ajdööööööööööööööööööööö


en röv, kul va?

 

förlåt, imorgon ska jag va glad å trevlig.


Kommentarer
Postat av: Mallan

neeej gråt för i helvete inte mera!:D haha

2009-12-10 @ 23:05:42
Postat av: denize

oj, lät inge vidare! :/

2009-12-12 @ 14:43:10
URL: http://denize.vonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0