sandra e tråkig

känner att jag inte gjort en hiss eller dis spå länge, har inte lagt ut dagens outfit(antagligen för att dom inte vart snygga) åså skriver jag inte om nå vettigt utan bara om min dag, så det ska jag ändra på!

Idag när ja kom hem från marknaden så var det meningen att jag skulle göra en bok resention och en novell men de ända jag gjort är att skriva Bokens titel och författare, bra va?
  Imorgon är de första gången på länge som jag ska på skolan på en måndag, har vart "sjuk" de senaste måndagarna för ja har kännt att det var mest saker jag kunde göra hemma.. dock gjorde jag aldrig något av det hemma å nu ligger jag efter. men det är uppgifter som blir klara om man väl sätter sig och gör dom.



Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Sjukt störigt!



Haha, klart jag kollar! :D

2009-12-13 @ 21:10:07
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0