NU FUNKAR INTERNET HEMMA

urk blä usch å fy.  så känner jag just nu. Vill bara krypa tillbaka ner i sängen å sova eftersom den bara snurrade halva natten. Vaknade typ vid 6 å började sjunga i mitt huvud igen, det gör jag typ varje natt nu! skummis..

Igår var en kul kväll! Var först hemma hos en Helena. Hon å vicky gjorde sig i årdning. Sen fick vi dra till donken å handla mat till en donna vi skulle till. När vi kom till henne,pamela, så trodde ja att hennes hus va två hus.. men det var ett ända apa stort hus. å fy fasiken vad dom bodde lyxigt! en röd matta i hela trappen, biljard bord, lyxigt inrett, högt till tax, solarium, pool. OMG: dom bodde as fint! 
   Ida å Denize kom iaf dit sen. Vi snackade massa roliga saker å klämmde på Idas bröst;dom va ju så mjuka!
Sen bar det av till Goa för mig Denize å Ida, dom andra tjejerna skulle på Marité men vi hade inte alls lust att trängas med 500pers till å betala 200kr så vi gick till lilla goa.

Där inne träffade ja en tjej som visste vem jag va men jag hade aldrig sett na. Hon visste om mina tatueringar å hade bilder på mig sen jag va liten ;O typ... oki? Men hon va as trevlig så det spelar ingen roll:)
  Vi köpte en öl var i baren å snacka med kompisar. Gick ut med nån tjej som berättade om sitt liv. Men då började jajg känna mig as konstig i huvet  å gick in till toa kön. Ala gick in å dela toa men jag ville gå själv å helt plödsligt ligger jag på golvet, två vakter kollar på mig å Denize drar in mig på toaletten. JAG HADE SVIMMAT. helt sick.  Sen fick vi inte va på toa i fred, vakterna bankade på dörren å skrek så jag fick gå hem.

yesyes..


nu ska jag in på stan, sen till farmor å farfar på julbord.

Kommentarer
Postat av: annie

fin blogg:)

2009-12-26 @ 18:23:28
URL: http://annielivet.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Ja, och så ska man ha med sig en dold kamera och lägga upp deras reaktion här i bloggen ;) haha

2009-12-26 @ 19:12:46
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Ja, otroligt söta! :D



Haha ja, fatta deras reaktion. Dom lär ju verkligen titta konstigt på en! Haha

2009-12-26 @ 19:51:09
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0