nu är julen slut

julen är slut nu, nästan. Har väl mini jul för Mathias i stockholm sen när vi kommer ner, men inte mycket mer än det.
Min jul har i alla fall vart super tycker jag=) Har bara fått bra saker som jag e glad över!

jag har fått;
- Mystofflor
- Mys byxor
- Rosa myströja med bettyboop på
- Stor svart halsduk
- röd scarf med stjärnor
- linne "i'm so hot"
- t-shirt med gene simmons på
- lila linne med krimskrams på
- grå kofta med snyggt tryck
- röd resväska
- locktång
- skolagenda
- badbomb som ser ut som en cupcake
- cupcakes receptbok
- carolina gynnings bok -ego girl-
- body lotion med lukt av äpple och vanilj
- halsband i silver å svart
- julpynt(haha)
- Slash boken x2
- Queens nya skiva x2
- en bok om mitt stjärntecken
- presentkort på cubus 150:-
- presentkort på scorette 300:-
- presentkort på biobesök och middag med min älskling
- 200kr
- högtalare till min ipod
- Hello kitty pez 
- hello kitty näsdukar eller våtservetter
- hello kitty tabletter
- armband med snäckor
- halsband med körsbär 
 
inget mer tror ja=) Ska gå å köpa mig ett par skor på Studio 142 också tror ja. jummy











Tack alla för allt nu ♥

 

vi får se vad som händer med morgondagen. Puss saknar mathias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0