my day, today!

hello!
Idag tog jag tidiga bussen till skolan. Super bra morgon! En as snäll lärare som heter Patrik bjöd oss på fika. Kaffe, lussekatter pepparkakor å julmust! de va supér!
Sen klippte vi på dockan å ja fick färga mitt hår! (dock bara löshåret...) Men ska färga det mera om nån vecka, eller kanske imorgon till å me.

Tog bussen hem som tar sån j*vla tid. Va i stan vid kvart i fem å då gick ja en sväng med min bror å kolla på julklappar.  Köpte hem fyra styckna. En var till mormor morfar farmor å farfar, så nu e jag nära klar.  Tänkte stanne en sväng å handla imorgon efter skolan men ångra mig eftersom då kommer jag ju bli klar, men vill ju handla med ♥Mathias♥ på lördag.

Nu ska jag gå på prommenad med VEM TROR DU?! nope, inte malin, utan med Sandra. Det ska bli kul:)
Känner att jag inte rört på fläsket på ett tag så nu e de dax;)


dålig bild, men en orange å en röd slinga.



Kommentarer
Postat av: Malla

Utan mig ,buhu:(

2009-12-08 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0