inte alls bättre uppdatering

sa ju igår att jag skulle ha bättre uppdatering idag men det höll jag ju inte.
Har haft praktik hela dagen och jobbat som en tok. Färgade två kunders hår, BrittMarie å Annikas.
Annikas hår tog as lång tid för hon har så mycket och tjockt hår. Började ett å blev klar vid halv 4, haha!
men finfint blev det=)   Fick även julklapp av Irene! 300 kr.. tur att jag hade med mig vin till henne då ;)

Gick och köpte en sista julklapp efter praktiken, tror jag.. och fördelsedags presenter till Mallan!:D
Imorgon är det kalas och jag är jätte taggad!
Hemma igen så slog jag in paketen och julklappar. Mathias låg i sängen å frös å va sur för jag hade
gett han äcklig mat!HAHA! (vi gjorde pannkaka å jag sparade sista smeten och hällde i as mkt salt och soya i den
och gjorde en pannkaka till honom. han vart glad för den såg så välstekt och god ut, men ikke! HAHA
)
  fick i alla fall ta en prommenad med Nalle mot kvällen också.  -19,4 grader var det då, men nu är de -20 WIHO.
Det glädjer mig att det i alla fall blir snö på julafton :D

nu ska jag skriva över tre uppgifter till datorn för imorgon sätts betygen, urk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0