hemma hos Malin

klev upp vid tio idag och gick ut med Nalle i de kyliga vädret. Typ 21 minus ute idag, wiho!
efter prommenaden gick jag hem till Malin. Det var jobibgaste gången jag nånsin gått upp till henne för 
jag bar med mig en väska med skor, kläder smink och öl åså en annan väska med mina högtalare. Urk, jobbigt.

Väl hos henne så gav ja paket! Ett armband med massa hängsaker, en ring hon inte kan ha;D och en liten flaska med champange. Jummy! Sen åkte vi till lillänge för att handla maten hon ska bjuda på ikväll. 
de blev en hel del saker. Hon plockade godis till tårtan, så satte jag mig å läste om de innehöll gelatin. Så på ena stog de gelatin(svin)  Fy! tänk när en liten unga läser det, haha!
sen tog vi iaf en sväng på stan. Hon köpte julklappar å jag kollade på massa skit å köpte ett puder för att slippa se ut som ett fån ikväll.

Nu är vi hemma, hon duschar å jag sitter på hennes golv, haha. Ska göra oss klara när hon duschat å sen ska vi fixxa maten å tårtan.. hoppas på att vi inte skiter ner oss.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0