besluts ånges å kliande huvven.

jag blir galen snart. Sitter med blekning å håret å de svider som f*n! Ser även ut som ett ufo, har packat in huvvet med aluminium folie. Slår i huvvet  stup i kvarten för att de svider så mkt. Å så här ska jag sitta i en timma. HUGA.

Ikväll ska jag iaf städa min garderob för att se vad ajg behöver handla. Vill beställa kläder från hemsidor, som ni ser i tidigare inlägg. men mamma är inte så fötjust i att beställa kläder.

Det viktigaste jag sitter och funderar över om dagarna nu för tiden är om jag kommer vela stanna på frissör linjen eller inte. Har dock inte äns börjat,men om en  vecka gör jag ju det. Så jag har gjort en "lista" med för å nack delar.
NFI är om jag går kvar media nu sista året och sen börjar på NFI. Å Bräcke e att gå bräcke nu i tre år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0