blev ingen prommenad.

blev ingen prommenad för mig inte, i bilen på vägen till stan insåg jag att det regnade too much!
Så jag följde med å handla på matpiraten, sen körde mamma mig till busstorget. Ja sprang ner till domus å köpte mig ett finfint nagellack i blå metallic. Me like. Sen tog jag bussen hem, gjorde en smootie å poppade popcorn å satte mig vid desperate houswifes. Sen kom mathias å gjorde mig sällskap. Sen vart de middag, mer desperate, panta burkar å sen ännu mer desperate. kollade klart på första sesongen inatt å har kollat in mig i de andra säsongen nu.

HAHA. måste bara säga att mamma lyssnar på blackingvars nu å dom sjungr om uttern som sjunger tj-tj-tj-tj-tjenare!
sjukt kul..

Iaf. idag har jag inte gjort mkt. Jag vaknade tolv, tog en dusch å sen gick ja å tände i rummet å drog upp rullgardinen så Mathias vaknade.han låg å kolla på mig mednas jag städade å möblerade in min nya hylla / skåp. De vart finfint:) Nu måste ja bara köpa en fick te min tomma skål som står på skåpet. Då blire pricken över i! SUVERÄNT.
Nu ikväll ska jag bara tat lungt iaf, kanske äta en bit av min blåbärspaj. Kolla på desperate housewifes SÅKLART å sen sova. Ska upp tidigt imorrn. Gå ut med Nalle, köpa kräftor å sen gå hem å lägga dom på tining medans jag cyklar ner till friskis å svettis å gymma å sen hem åfixxa mig. Sen blire kräftskiva hos Jesper för hela slanten! :) Det ska bli skojskoj.
Sen åker jag å mathias kanske till stockholm på fredag eller nåt framöver. Vill det så gärna! kan inte ha en sommar utan sthlm juh! never. Så hoppas på att hans pappa hör av sig idag å säger JA.
Nu ska jag sitta här ett ttag till sen tänker jag kolla  på desperate;)



pussmjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0